သဖန္းသားဟာ အပင္မွ ခုတ္ျဖတ္ၿပီးခါစ အစိုလည္းျဖစ္ေနမယ္၊ ေရလည္းစိမ္ထားမယ္
ဆိုရင္ အဲဒီလို သစ္သားအစိုကို အခ်င္းခ်င္းျဖစ္ေစ၊ အျခားသစ္သားနဲ႔ျဖစ္ေစ ပြတ္ေပမယ္လို႔
မီးမပြင့္ဘူး၊ မီးမျဖစ္ဘူး။ အဲဒီလိုပဲ သားမယားစေသာ ကာမဂုဏ္အာရံု ၀တၳဳေတြကလည္း ရွိေန
မယ္၊ ႏွစ္သက္သာယာတဲ့ ကိေလသာကာမေတြကလည္း ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ပင္ပန္းေအာင္
ဘယ္လိုပဲ အားထုတ္ေပမယ္လို႔ ေလာကုတၱရာဉာဏ္အျမင္ တရားထူးကို မရႏိုင္ဘူးတဲ့။
သဖန္းသားဟာ ေရစိုစြတ္ျခင္းေတာ့ မရွိဘူး၊ ဒါေပမယ့္ အပင္မွ ခုတ္ျဖတ္ၿပီးခါစ စိမ္းစို
ေနေသးရင္ အဲဒီသစ္သားစိုကို မီးပြတ္လို႔ မီးမပြင့္ဘူး၊ မီးမျဖစ္ဘူး၊ အဲဒီလိုပဲ သားမယားစေသာ
ကာမဂုဏ္အာရံု ၀တၳဳေတြက အနီးအပါးမွာ သိမ္းပိုက္ထားတာ မရွိေပမယ္လို႔ စိတ္ကူးျဖင့္ ႏွစ္
သက္သာယာေနတဲ့ ကိေလသာကာမေတြက ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ပင္ပန္းေအာင္ ဘယ္လိုပဲ
အားထုတ္ေပမယ္လို႔ ေလာကုတၱရာဉာဏ္အျမင္ တရားထူးကို မရႏိုင္ဘူးတဲ့။
( ဒီဥပမာကေတာ့ ျဗဟၼဏဓမၼကတို႔၏ ရေသ့ျပဳျခင္းကို ရည္ရြယ္ေၾကာင္း အဌကထာမွာ
ျပဆိုထားပါတယ္။ အဲဒီ ျဗဟၼဏဓမၼိကဆိုတဲ့ ပုဏၰားေတြဟာ ငယ္စဥ္ကစၿပီး အသက္ ၄၈ ႏွစ္
အထိ ျဗဟၼစရိယ အက်င့္ကို က်င့္ၾကတယ္။ အဲဒီကေနာက္မွာ အမ်ိဳးအႏြယ္မျပတ္ေစရန္ဆိုတဲ့
ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ အက်င့္မွထြက္ၿပီး အိမ္ေထာင္ျပဳၾကပါသတဲ့၊ ဒီလိုဆိုေတာ့ သူတို႔မွာ ျဗဟၼစရိ
ယကို က်င့္ေနစဥ္ကလည္း ကာမရာဂေတြ ျဖစ္ေနမွာပဲ။ )
သဖန္းသားဟာ ေသြ႕ေျခာက္လည္းေနမယ္။ ေရနဲ႔လည္း မေတြ႕မထိရဘူးဆိုရင္ အဲဒီ
သစ္သားေျခာက္ကို မီးပြတ္ရင္ အလြယ္တကူနဲ႔ မီးပြင့္လာမယ္။ အဲဒီလိုပဲ ကာမအာရံု ၀တၳဳေတြ
ကိုလည္း စြန္႔ပယ္ထားၿပီး ျဖစ္မယ္။ စိတ္ကူးျဖင့္ ႏွစ္သက္သာယာတဲ့ ကိေလသာကာမေတြကို
လည္း အာလယျပတ္ ေကာင္းေကာင္းပယ္ထားၿပီး ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ ကိုယ္အပင္ပန္းခံၿပီး အား
ထုတ္ရင္လည္း ေလာကုတၱရာဉာဏ္အျမင္ တရားထူးကို ရႏိုင္တယ္။ ကိုယ္အပင္ပန္းမခံဘဲ
ခ်မ္းသာလြယ္ကူတဲ့ အက်င့္ျဖင့္လည္း ေလာကုတၱရာဉာဏ္အျမင္ တရားထူးကို ရႏိုင္တယ္။ ။
{ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ေဟာၾကားေတာ္မူေသာ ဓမၼစၾကာတရား
ေတာ္မွ ေကာက္ႏုတ္ေရးသားပူေဇာ္ပါသည္။ }
(မွားယြင္းမွဳမ်ားရွိေသာ္ အစဥ္သနားေသာအားျဖင့္ သည္းခံခြင့္လႊတ္ေပးပါရန္
ဦးခိုက္ေလွ်ာက္ထားပါသည္ ဆရာေတာ္အရွင္သူျမတ္ဘုရား)
http://www.facebook.com/damanadi.tk
http://www.damanady.tk/ (ဓမၼနဒီ)တြင္လည္း ဖတ္ရွဳႏိုင္ပါသည္။
February 20, 2015
တရားထူးရႏိုင္၊ မရႏိုင္။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment