May 21, 2014

ကံ၏အက်ိဳးေပးပံုကို တိက်ေသာေပတံျဖင့္ တိုင္းတာျခင္း။

  ကံ၊ ကံ၏အက်ိဳးကို ယံုၾကည္သူတို ့ လည္းရွိၾကပါသည္၊ မယံုၾကည္
သူတို ့လည္းရွိၾကပါသည္။ ကိုယ္ျပဳေသာကံသည္၊  အဂတိမလိုက္စား
ေသာ တရားသူၾကီး ျဖစ္ပါသည္။ ကံကိုယံုၾကည္သူ ျဖစ္ျဖစ္၊ မယံုၾကည္ 
 သူ  ျဖစ္ျဖစ္၊ ကံ၏အက်ိဳးသည္၊ လြမ္းမိုးပါသည္။
      ကံေကာင္းျခင္း၊ ကံဆိုးျခင္း၊ ဟူသည္ ကိုယ္ျပဳလုပ္ေသာ အခ်က္
အေပၚ တည္မွီလ်က္ ရွိသည္။ ကံေကာင္းလိုေသာ္၊ ကံျဖဴစင္ ျမင့္ျမတ္
လိုေသာ္ မည္သို ့ျပဳရမည္နည္း။ ကံေကာင္းလာေစရန္ အဘယ္ပုဂၢိဳလ္
မ်ား၏ အေစာင့္အေရွာက္ကို ခံရမည္နည္း။ စင္စစ္ေသာ္ ကံ၏အဆိုး
အေကာင္းကို ဖန္တီးႏိုင္သူမွာ မည္သည့္တန္ခိုးရွင္မွမဟုတ္။ ဘိုးေတာ္
မယ္ေတာ္၊ ၀ိဇၨာ၊ ေဇာ္ဂ်ီ တို ့လည္း မဟုတ္
။ ကံကိုဖန္တီးရွင္မွာ မိမိ၏
အတြင္း အဇၩတၱ၌ ကိန္း၀ပ္ေနေသာ မိမိ၏ေစတနာ ျဖစ္သည္။
မိမိျပဳေသာကံသည္ မိမိေနာက္သို႔ အရိပ္ပမာ ထပ္ခ်င္းမကြာ ရွိေန၏။
      ကံ၏အက်ိဳးႏွင့္ ပတ္သတ္၍ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ေတာင္တန္းသာသ
နာျပဳ ဆရာေတာ္ႀကီး အရွင္ဦးဥတၱမသာရ၏ အဆံုးအမေတာ္မွာ===
      * ေစတနာေကာင္းရင္ ကံေကာင္းမယ္။
      * ေစတနာဆိုးရင္ ကံဆိုးမယ္။
      * ေစတနာယုတ္လွ်င္ ကံယုတ္မယ္။
      * ေစတနာျမတ္လွ်င္ ကံျမတ္မယ္။
      * ေစတနာေျဖာင့္လွ်င္  ကံေျဖာင့္မယ္။
      * ေစတနာေကာက္လွ်င္  ကံေကာက္မယ္။
      * ေစတနာမြဲလွ်င္  ကံမြဲမယ္။
      * ေစတနာေဌးလွ်င္  ကံေဌးမယ္။
      * ေစတနာစင္ၾကယ္လွ်င္  ကံစင္ၾကယ္မယ္။
      *  ေစတနာညစ္ပတ္လွ်င္  ကံညစ္ပတ္မယ္။
      * ေစတနာျဖဴလွ်င္  ကံျဖဴမယ္။
      * ေစတနာမည္းလွ်င္  ကံမည္းမယ္။
      * ေစတနာျမင့္လွ်င္  ကံျမင့္မယ္။
      * ေစတနာနိမ့္လွ်င္  ကံနိမ့္မယ္။
     ==အဲဒါ ၿမဲၿမဲ မွတ္ထားၾကပါ။ ။
{မင္းနန္(ေမာ္ကၽြန္း)  ေက်းဇူးရွင္  ေတာင္တန္းသာသနာျပဳ
  ဆရာေတာ္ႀကီး ဦးဥတၱမသာရ၏ဩ၀ါဒ မွကိုးကားေရးသားပူေဇာ္ပါသည္ ။ }
      (မွားယြင္းမွဳမ်ားရွိေသာ္ အစဥ္သနားေသာအားျဖင့္ သည္းခံခြင့္လႊတ္ေပးပါရန္
                    ဦးခိုက္ေလွ်ာက္ထားပါသည္ ဆရာေတာ္အရွင္သူျမတ္ဘုရား)
 “ဆုေတာင္းပတၱနာ”
ဓမၼဒါန၊ ဤပုညေၾကာင့္၊
ဘ၀သံသရာ၊ ေနာင္ျဖစ္ရာ၌၊
ပညာထူးခၽြန္၊ ျမင့္ကဲလြန္လ်က္၊
အမြန္ခ်မ္းသာ၊ နိဗၺဴတာကို၊
လ်င္စြာရေစ၊ ေတာင္းဆုေျခြသည္၊
မေသြျပည့္၀ပါေစေသာ္။ ။
     ဦးသိန္းေ၀။
           http://www.facebook.com/damanadi.tk
          http://www.damanady.tk/ (ဓမၼနဒီ)တြင္လည္း ဖတ္ရွဳႏိုင္ပါသည္။
(ပိုမိုျပည့္စံုေကာင္းမြန္ေအာင္ အဆင္ေျပသလို ျဖည့္စြက္ေရးသားျပဳျပင္ၿပီး Share ႏိုင္ပါသည္။)

No comments:

Post a Comment