May 10, 2014

ဒိဌိပရဗိုဇ္တို႔၏ အသိ။

၂၅၀၀ ေက်ာ္က ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ေဇတ၀န္ေရႊေက်ာင္းေတာ္
မွာ ေမြ႕ေလ်ာ္သီတင္းသံုးစဥ္ကာလ တေန႔တြင္ ဘုရားရွင္ရဲ႕ တပည့္သာ၀ကေတြဟာ သကၤန္းကိုယ္
စီရံုၿပီး ဆြမ္းခံသြားရင္း   အခ်ိန္ကေလး ေစာေနေသးတဲ့အတြက္ ဒိဌိပရဗိုဇ္ေက်ာင္းကို  ေခတၱခဏ 
၀င္ၾကပါတယ္။

         ဒိဌိပရဗိုဇ္ႀကီးက သူ႕ရဲ႕တပည့္ေတြကို၊ ဘုရားရွင္ရဲ႕ တပည့္ရဟန္းေတြကို ေစာင္းငဲ့ၿပီးေတာ့
ငါ့ရွင္တို႔....“ငါတို႔လည္း နိ၀ရဏ ၅ ပါးကို ေဟာေျပာေလ့ရွိတယ္။ ရွင္ေဂါတမလည္း နိ၀ရဏ ၅ ပါး
ကို ေဟာေျပာေလ့ရွိတယ္။ ငါတို႔လည္း ေဗာဇၩင္ ၇ ပါးကို ေဟာေျပာေလ့ရွိတယ္။ ရွင္ေဂါတမလည္း
ေဗာဇၩင္ ၇ ပါးကို ေဟာေျပာေလ့ရွိတာပဲ ဘာမ်ားထူးျခားလို႔လဲ ငါရွင္တို႔.......။ ငါတို႔လည္း    ဒီတ
ရားေတြကို ေဟာေျပာေနတာပဲ၊ ရွင္ေဂါတမကလည္း ဒီတရားေတြကို ေဟာေျပာေနတာပဲ၊   ဘာမွ
ထူးျခားခ်က္ မရွိပါဘူး” လို႔  ေျပာေတာ့   တပည့္ရဟန္းေတြက တားလည္းမတားျမစ္၊    ခ်က္ခ်င္း
ျပန္ၿပီးျငင္းခံုမွဳ မျပဳပါဘဲ ...၊  အသာကေလးပဲ ကိုယ့္ဆြမ္းကိုယ္ခံကာ  ေက်ာင္းေတာ္သို႔ ျပန္လာခဲ့
ၾကပါတယ္။
         ေက်ာင္းေတာ္ကို ျပန္ေရာက္တဲ့အခါမွာ ဘုရားရွင္အား ေလွ်ာက္ထားပါတယ္။ “ ဘုန္းေတာ္
ႀကီးေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရား၊ ဒီကေန႔ တပည့္ေတာ္တို႔ ဆြမ္းခံၾကြရာ အခ်ိန္ ေစာေနေသးသျဖင့္
ဒိဌိပရဗိုဇ္ေက်ာင္းကို ေခတၱခဏ ၀င္ေနတဲ့အခါမွာ  ဒိဌိပရဗိုဇ္ႀကီးက သူ႕ရဲ႕တပည့္ေတြကို၊ တပည့္
ေတာ္တို႔ကို ေစာင္းငဲ့ၿပီးေတာ့ငါ့ရွင္တို႔  ....“ ငါတို႔လည္း နိ၀
ရဏ  ၅ ပါးကို ေဟာေျပာေလ့ရွိတယ္။
ရွင္ေဂါတမလည္း  နိ၀ရဏ ၅ ပါးကို ေဟာေျပာေလ့ရွိတယ္။ ငါတို႔လည္း   ေဗာဇၩင္ ၇ ပါးကို ေဟာ
ေျပာေလ့ရွိတယ္။ ရွင္ေဂါတမလည္း ေဗာဇၩင္ ၇ ပါးကို ေဟာေျပာေလ့ရွိတာပဲ ဘာမ်ားထူးျခားလို႔လဲ
ငါရွင္တို႔  .......။ ငါတို႔လည္း    ဒီတရားေတြကို ေဟာေျပာေနတာပဲ၊ ရွင္ေဂါတမကလည္း ဒီတရား
ေတြကို ေဟာေျပာေနတာပဲ၊ ဘာမွထူးျခားခ်က္ မရွိပါဘူး , လို႔  ေဟာေျပာေနပါတယ္ အရွင္ဘုရား၊
တပည့္ေတာ္တို႔မွာ  ဘုရားရွင္ အဆံုးအမတရားေတာ္မွတစ္ပါး မည္သည့္ပုဂၢိဳလ္ရဲ႕ အဆံုးအမတရား
ကို လိုက္နာက်င့္သံုးျခင္း မျပဳပါ။ ဘုရားတပည့္ေတာ္တို႔မွာ  ဘုရား၊ တရား၊ သံဃာမွတစ္ပါး    ယံု
ၾကည္အားကိုးရာ မရွိပါဟု ေလွ်ာက္ကာ... ထူးျခားခ်က္ကို မိန္႔ေတာ္မူပါ”ဟု ေလွ်ာက္ထားေတာ့...။
         ဘုရားရွင္က .. “ ရဟန္းတို႔ ဒိဌိပရဗိုဇ္တို႔ ေဟာေျပာညႊန္ျပေလ့ရွိေသာ တရားဟာ    သူတို႔
ကိုယ္တိုင္ က်င့္ႀကံအားထုတ္ၿပီး သိျခင္း မဟုတ္ဘဲနဲ႔    တစ္ပါးေသာပုဂၢိဳလ္ေတြထံမွ   ရယူလာတဲ့
အသိေတြကို ယူၿပီး သူတို႔ေဟာေနတာ ေျပာေနတာ၊    သူတို႔ ေဟာမွဳ ေျပာမွဳတို႔သည္  လက္ေတြ႕
ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် က်င့္ႀကံပြားမ်ား အားထုတ္ၿပီးမွ သိလို႔ ေဟာျခင္း မဟုတ္ပါဘဲနဲ႔   ၾကားဖူးနာဖူး
သာမန္အသိေလးေတြကို ရယူၿပီးေတာ့ ေဟာေျပာလ်က္ရွိေနတယ္။ ငါတို႔ဆီက တဆင့္ၾကား တရား
ေတာ္ျမတ္ေတြကို သူတို႔ သညာအားျဖင့္ မွတ္ယူကာ ဒိဌိသာသနာႀကီးပြားရာ   ႀကီးပြားေၾကာင္းျဖစ္
တဲ့ ဆင္တူယိုးမွားအျဖစ္ ေဟာေျပာေနတာ၊ ဒီ ဒိဌိပရဗုဇ္ေတြ ေဟာေဖၚညႊန္ျပအပ္ေသာ   နိ၀ရဏ
တရား ၅ ပါးတို႔ မွာ သညာသိသာ ျဖစ္တယ္၊ သူတို႔ သႏၱာန္ထဲမွာ မရွိတဲ့တရားေတြသာ  ျဖစ္တယ္။
ကိုယ္ကိုတိုင္ က်င့္ႀကံၿပီးမွ သိတဲ့ အသိဟာ ပညာသိျဖစ္တယ္” လို႔ ခြဲျခားျပလိုက္ပါတယ္။
         ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္သိတဲ့တရားကို စာလံုးနဲ႔ စကားလံုးနဲ႔ ပံုေဖၚလို႔ မရတဲ့ဟာေတြ အမ်ားႀကီးပါ။
ပညာသိ သေဘာကို စကားလံုးေတြနဲ႔ ပံုေဖၚသညာျပဳလို႔ မရႏိုင္ပါဘူး၊ သၾကားဆိုတဲ့ အရာရဲ႕ပညတ္
သေဘာကို စကားလံုးေတြနဲ႔ ပံုေဖာ္လို႔ရေကာင္းေပမယ့္ သူ႕အထဲမွာ ရွိတဲ့ ခ်ဳိတဲ့သတၱိ  အမွန္တကယ္
ရွိေနတဲ့ ပရမတ္သေဘာကို စကားလံုးေတြနဲ႔ ဘယ္လိုမွ ပံုေဖာ္လို႔ မရႏိုင္ပါဘူး။ ကိုယ္တိုင္ စားၾကည့္
ၿပီး သိတဲ့အသိသာလွ်င္ တကယ့္အမွန္သိ သေဘာပါ။ ဒါဟာ ဥပမာပါ.. ျပည့္စံုတိက်တဲ့ ဥပမာေတာ့
မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီအတိုင္းပါပဲ တရားရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ေတြကို တိတိက်က် ပံုေဖၚေရးသား ေဟာေျပာလို႔
မရႏိုင္ပါ။
         ဒါေၾကာင့္ တရားခ်စ္ခင္ ဓမၼမိတ္ေဆြအေပါင္းတို႔ကလည္း ကိုယ္တိုင္က်င့္ႀကံ၍ သိေသာအသိ
“ပညာသိျဖင့္” တရားဓမၼမ်ားကို က်င့္ႀကံအားထုတ္မွာသာ တရားထူးတရားျမတ္ ရႏိုင္မယ္လို႔ ကိုယ္စီ
သေဘာေပါက္ၾကၿပီး က်င့္ႀကံအားထုတ္ကာ ျမတ္နိဗၺာန္ကို ရေရာက္ႏိုင္ၾကပါေစ ကုန္သတည္း။ ။
 { ၁၃၇၄ ခုႏွစ္၊ နတ္ေတာ္လဆုတ္ ၄ ရက္၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၊ ပုလဲၿမိဳ႕သစ္ တရားစခန္း၌
   ေျမာက္ဦးဆရာေတာ္ ၀န၀ါသီ အရွင္၀ါယာမိႏၵ ေဟာၾကားေသာ “သညာသိႏွင့္ ပညာသိ” တရား
     ေတာ္မွ ေကာက္ႏုတ္ေရးသား ပူေဇာ္ပါသည္။ }
    (မွားယြင္းမွဳမ်ားရွိေသာ္ အစဥ္သနားေသာအားျဖင့္ သည္းခံခြင့္လႊတ္ေပးပါရန္
                    ဦးခိုက္ေလွ်ာက္ထားပါသည္ ဆရာေတာ္အရွင္သူျမတ္ဘုရား)
 “ဆုေတာင္းပတၱနာ”
ဓမၼဒါန၊ ဤပုညေၾကာင့္၊
ဘ၀သံသရာ၊ ေနာင္ျဖစ္ရာ၌၊
ပညာထူးခၽြန္၊ ျမင့္ကဲလြန္လ်က္၊
အမြန္ခ်မ္းသာ၊ နိဗၺဴတာကို၊
လ်င္စြာရေစ၊ ေတာင္းဆုေျခြသည္၊
မေသြျပည့္၀ပါေစေသာ္။ ။
     ဦးသိန္းေ၀။
           http://www.facebook.com/damanadi.tk
          http://www.damanady.tk/ (ဓမၼနဒီ)တြင္လည္း ဖတ္ရွဳႏိုင္ပါသည္။
(ပိုမိုျပည့္စံုေကာင္းမြန္ေအာင္ အဆင္ေျပသလို ျဖည့္စြက္ေရးသားျပဳျပင္ၿပီး Share ႏိုင္ပါသည္။)

No comments:

Post a Comment