October 10, 2015

မစင္ကို မလြယ္လိုေသာ္လည္း ထမင္းကို ခင္တြယ္ေနသမွ်ေတာ့


☆ သတၱဝါတိုင္း ေသမင္းကို အလိုမရွိ။

☆ သို႔တေစလည္း ေနျခင္းကို ၾကိဳဆိုမိတိုင္း နာျခင္းသို႔သာ ေခါင္းထိုးဝင္ၾကရ
ျမဲ။

☆ သတၱဝါတိုင္း နာျခင္းကိုလည္း အလိုမရွိၾက။

☆ သို႔တေစလည္း ခိုင္မာအားကို အားကိုးမိတိုင္း နာျခင္းသို႔သာ ေခါင္းထိုးဝင္
ၾကရျမဲ။

☆ သတၱဝါတိုင္း အိုမင္းကုန္းကြကိုလည္း အလိုမရွိၾက။

☆ သို႔တေစလည္း ႏုပ်ိဳလန္းဆန္းျခင္းကိုျဖစ္ေစတိုင္း အိုျခင္းသို႔သာ နစ္ဝင္ၾက
ရျမဲ။

☆ စင္စစ္ ထို အိုျခင္း၊ နာျခင္း၊ေသျခင္းတို႔သည္ ဘဝျဖင့္ ဇာတိကို မခ်ီမိေလ
တိုင္း သားသည္ မိခင္ကို လက္ဆက္မိေသာ ေယာက်္ား၊ မယားကပါေသာ သားသမီးမ်ားကို လက္ခံလိုက္ရပါသည္ပမာ၊ အို-နာ-ေသ ထိုအတြဲကိုလည္း
ခြဲထားခဲ့၍ မျဖစ္ေတာ့ႏိုင္။

☆ တစ္ဖန္ ေယာက်္ား ေဖာင္စီး၊ မိန္းမမီးေန စကားအရ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္မိန္း
မ တစ္ေန႔သခႋ်ဳင္းကုန္း မ်က္ေစာင္းသံုးခါ ထိုးေနရျဖင့္ ဝမ္းလြယ္သားေမြးဒုကၡ အလြန္လွ်င္ၾကီး အလြန္လည္း ေသေဘးၾကီးႏွင့္ နီးရကား ကိုယ္ဝန္မလြယ္လို သားမဖြားလို။

☆ သို႔တေစလည္း လင္ေယာက်္ား အလာ သာယာမိေနသမွ် လႊဲေရွာင္၍မရ
ပမာလည္း အစြဲျဖင့္ ဘဝကို တြဲမိေလသူတိုင္း အို-နာ-ေသ ထိုအတြဲကိုလည္း ဆြဲကိုင္မိလ်က္သားခ်ည္း ျဖစ္ေနေပေရာ့မည္။

☆ ထို အို-နာ-ေသ လမ္းကို ဘူတရုပ္(ထင္ရွားရုပ္)ဓာတ္ေလးပါးတို႔ျဖင့္ တည္
ေဆာက္ထားေသာ ပိုင္ရွင္မ်ားကား-

☆ ရုပ္ခႏၶာ၌ ဥပစာယ-ျဖစ္စ၊ သႏၲတိ-ျဖစ္စဥ္၊ ဇရတာ-အို လိုက္လားျပီး အနိစၥ
တာ - အိုရာမွစဲ ေျပာင္းလဲသြားျပီဟူေသာ လကၡဏာေလးခ်က္တို႔ျဖင့္ အထင္
အရွားျပသလ်က္ကပင္ ရွိေခ်၏။

☆ ဥပါဒါရုပ္(အစြဲရုပ္) စိတ္ျဖင့္သာ တည္ေဆာက္ထားေသာ ဘဝပိုင္ရွင္ျဖစ္ပါ
မူကား စိတ္ညိွဳးႏြမ္းျခင္း ကိုယ္မွ ေခြ်းထြက္ျခင္းမွ်ျဖင့္ျပီးေျပ၏။

☆ မည္သို႔ဆိုေစ ရုပ္ေဆာင္ဘဝျဖစ္ျဖစ္ စိတ္ေဆာင္ဘဝျဖစ္ျဖစ္ ထို အို-နာ
-ေသ စခန္းစဥ္ၾကိးသံုးခုတို႔မွကား ေရွာင္လႊဲသြား၍ မရစေကာင္းျပီ။

☆မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ၾကီး☆
☆Buddhavasa Tiloka☆

No comments:

Post a Comment