November 12, 2015

ငရဲပန္းႏွင့္နတ္ပန္း

ငရဲပန္းသည္ပို၍လွသည္ဟုထင္ရ၏။ ဆြဲေဆာင္ အားေကာင္း၏။ဒသကနိပါတ္မဟာ၀ိတၱမိႏၵက စတုဒြါရဇာတ္၌မိတၱ၀ိႏၵကသည္ ေငြက်ပ္ တစ္ ေထာင္ရင္းႏွီးရာေငြက်ပ္ တစ္သိန္းႏွစ္ေသာင္း ျမတ္၏။ ထို႔ေနာက္ေသာတာပန္မိခင္က တားျမစ္ သည့္ၾကားမွပင္ မိခင္သည္ သူ၏ ႀကီးပြားမႈကိုအ ဟန္႔အတားျပဳသည္ဟုဆိုၿပီး မိခင္ကို ေမာင္းမဲ၍ သမုဒၵရာျပင္၌ကုန္ကူးထြက္၏။ ကၽြန္းတစ္ကၽြန္း ၌ နတ္သမီးေ၀မာနိကၿပိတၱာ ေလးေယာက္ႏွင့္ ေတြ႕၏။ မိတၱ၀ိႏၵကသည္ အလြန္ ေပ်ာ္၏။ ေနာက္ ကၽြန္းတစ္ကၽြန္း၌ နတ္သမီးရွစ္ေယာက္ႏွင့္ ေတြ႔ ျပန္၏။ မိတၱ၀ိႏၵကသည္ ပို၍ေပ်ာ္၏။ ေနာက္ကၽြန္း တစ္ကၽြန္း၌မိတၱ၀ိႏၵကသည္ နတ္သမီးတစ္ဆယ့္ ေျခာက္ေယာက္ႏွင့္ေတြ႕ျပန္၏။ မိတၱ၀ိႏၵကသည္ ပို၍ပို၍ ေပ်ာ္၏။ ေနာက္ကၽြန္းတစ္ကၽြန္း၌မိတၱ၀ိႏၵက သည္ နတ္သမီးသံုးဆယ့္ႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ေတြ႔၏။ ထိုအခါ မိတၱ၀ိႏၵကသည္ သူ၏ ေမွ်ာ္ျမင္မႈႏွင့္အ ေကာင္အထည္ေဖာ္မႈမ်ားမွန္ကန္သည္ဟု ယံုၾကည္ ေလ၏။ အမွန္အားျဖင့္ အေစာက္ဆံုးသို႔ ျပစ္ခ်လိုေသာေၾကာင့္ အျမင့္ဆံုးသို႔ ေရာက္ေအာင္ ဖ်ားေယာင္းေသြးေဆာင္ သြားေသာ အ၀ိဇၨာ၏ နည္းပရိယာယ္ကို မိတၱ၀ိႏၵက မရိပ္မိ။ ထို႔ေၾကာင့္သူ႔ကိုယ္သူဟုတ္လွၿပီဟုထင္ေနျခင္း ျဖစ္၏။ ထိုေနာက္မိတၱ၀ိႏၵကသည္ သင္ပုန္းဓားစက္ကိုဦးေခါင္း ေပၚ၌ငရဲခံေနရသူသူတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕ရ၏။ သင္ တုန္းဓားစက္ေၾကာင့္ ဦးေခါင္းမွ ေသြးမ်ားပန္းထြက္ေန သည္ကိုလဲ ျမင္ရ၏။ သို႕ရာတြင္ မိတၱ၀ိႏၵကသည္ သင္ တုန္းဓားစက္ကို ငရဲပန္းအျဖစ္မျမင္၊ နတ္ပန္းအျဖစ္သာ ျမင္၏။ ငရဲပန္းအျဖစ္ျမင္ရေသာအခါ၌ကားမိတၱ၀ိႏၵက သည္မ်ားစြာအခ်ိန္ေႏွာင္းခဲ့ေလၿပီ။ အမွန္အားျဖင့္မိတၱ ၀ိႏၵကသည္ မ်ားစြာအခ်ိန္ေႏွာင္းခဲ့ေလၿပီ။ အမွန္အားျဖင့္ မိတၱ၀ိႏၵကသည္ သူကုိယ္တိုင္ဥႆဒငရဲသို႔ေရာက္ကာ နတ္ပန္းသို႔ထင္ခဲ့ေသာ သင္တုန္းဓားစက္သည္ နတ္ပန္း မဟုတ္ ငရဲပန္းျဖစ္ေၾကာင္းသိေတာ့၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကာမဂုဏ္မ်ားကို ၀သီတ မ်က္စိျဖင့္ မိမိ အတြက္ၾကည့္ပါက ငရဲပန္းမ်ားအျဖစ္မျမင္ရဘဲ နတ္ပန္း မ်ားအျဖစ္သာ ျမင္ရ၏။ ထိုကဲ့သို႔ျမင္ရေအာင္လည္း ရာထူး၊ဂုဏ္သိမ္၊စည္းစိမ္ဥစၥာမ်ားက စြမ္းေဆာင္ၾက၏။ ၫႈိ႕အားျဖင့္ၫႈိ႔ၾက၏။ ၀ိ၀သီတမ်က္စိျဖင့္ၾကည့္မွသာ နတ္ပန္းမ်ားမဟုတ္ဘဲ ငရဲပန္းမ်ားျဖစ္ေၾကာင္းေတြ႕ရ၏။ သို႔ရာတြင္ ကာမဂုဏ္ ဟူသည္ ငရဲပန္းသဖြယ္ အာဒီန၀အျဖစ္ထင္သည္ျဖစ္ေစ။ နတ္ပန္းသဖြယ္အႆာဒအျဖစ္ထင္သည္ျဖစ္ေစ၊သေဘာ အားျဖင့္ သုညေတာ ေလာကံ အ၀ိေကၡသု ေဒသနာ အရ သုညသာ ျဖစ္၏။ သုညဟူသည္မွာလည္းအေရအတြက္အားျဖင့္ ဘာမွ် တန္ဖိုးမရွိေသာ္လည္းအရည္အခ်င္းအားျဖင့္ အတိုင္းမသိ တန္ဖိုးရွိ၏။ သို႔ျဖစ္၍သာ အေပါင္းကိန္းဂဏာန္းဟူသမွ်တို႔ သည္ လည္းေကာင္း၊အႏုတ္ကိန္းဂဏာန္းဟူသမွ်တို႔သည္ လည္းေကာင္းသုညအေပၚအေျခခံ၍ အေပါင္းႏွင့္အႏုတ္ သေဘာကိုရၾကျခင္းျဖစ္၏။ အကယ္၍ သုညသာမရွိလွ်င္ အေပါင္းလည္းရ်ိမည္မဟုတ္၊အႏုတ္လည္းရွိမည္မဟုတ္။ ကာမဂုဏ္ဟူသည္အရင္းအျမစ္အားျဖင့္ သုညသေဘာမ်ဳိး ရွိသျဖင့္ ရာဂအျမင္ျဖင့္ၾကည့္ပါက နတ္ပန္းသဖြယ္ အႆာဒ သေဘာကိုေဆာင္ၿပီး၊၀ိပႆနာအျမင္ျဖင္ ့ၾကည့္ပါကငရဲပန္း သဖြယ္ အာဒီန၀ သေဘာကိုေဆာင္ျခင္းျဖစ္၏။ ၀ိရာဂ မဂ္ၪာဏ္အျမင္ျဖင့္ၾကည့္ပါက ငရဲပန္းႏွင့္နတ္ပန္းတို႔ ၏အလြန္ နိဗၺာန္ကိုျမင္ရျခင္းျဖစ္၏။ ဤသို႔လွ်င္ တစ္ခုတည္း ေသာအာ႐ုံကအမ်ဳိးမ်ဳိးေသာ အျမင္မ်ားကိုျဖစ္ေပၚေစႏုိင္ပါ ၏။ ဤသည္ကိုပင္ အမ်ဳိးမ်ဳိးနာနတၳမွ တစ္ခုတည္းဧကတၳ သို႔၊တစ္ဖန္ တစ္ခုတည္းဧကတၳမွႏွစ္မ်ဳိးလံုးကိ ုဘလြန္ျခင္း ဥဘယာတီတ (ဥဘယ+အတီတ) သို႔ ေျပာင္းလဲျခင္းဟုဆို ၾက၏။ ဤသည္မွာ ဓမၼသဘာ၀ႏွင့္ပတ္သတ္၍ ဒႆနပညာ ရွင္တို႔၏ အဆိုျဖစ္သည္။

http://phyominzaw.blogspot.com/မွတဆင့္တင္ျပသည္

No comments:

Post a Comment